Pers & Publiciteit

Pers & Publiciteit

Bij CHICGEVONDEN besteden wij veel aandacht aan onze marketing. Met een doorgedreven publiciteitsbudget streven wij een ideale marketingmix na. Wij presenteren ons aanbod in zowel lokale als nationale media. Uw eigendom bereikt via alle mogelijke kanalen de meest potentiŽle kandidaten.

boe1

Een selectie uit onze geschreven media die wij vaak gebruiken: Het Belang van Limburg, Hebbes immo magazine, de Weekkrant, de Zondagskrant, de Immokrant, Immoresidentieel (exclusief lifestyle magazine),...

Naast de geschreven pers, is CHICGEVONDEN een vaak terugkomende speler in het dagelijks straatbeeld door middel van een gedifferentieerde marketing zoals de sponsoring van de Tongerse fietsclub " WTC de liŤge bedong"†, minivoetbalclub,†voetbalclub KSK Tongeren, events als: Tungri run, Military, modeshows, enz...

Onze trimesteriŽle nieuwsbrief met een oplage van 12000 exemplaren is tevens een ideale gids van prospecterende klanten in hun zoektocht naar hun nieuwe eigendom.

Het internet is een handig publiciteitsmedium voor kandidaat-kopers en huurders. Met onze professionele website en kwalitatief hoogstaande fotoís stellen wij uw eigendom op de best mogelijke manier voor.

Wij publiceren ons aanbod op alle relevante vastgoedwebsites zoals bijvoorbeeld:

www.goed-gevonden.be ; www.chic-gevonden.be; www.immoweb.be; www.aha.be; www.immovlan.be; www.ebay.be ; www.hebbes.be ; www.zimmo.be ; www.immokrant.be